بانک جک
نوشته شده توسط : RE.HA.TNT

میپرسند که : میدونی چرا غواص ها به پشت میپرن تو آب ؟

میگه : چون اگه به جلو بپرن میوفتن تو قایق !
----- ----- ----- ----- ----- ----- -----
موسی با عیسی سر یه دختر تاس میندازن ؛ عیسی تاس را میندازه و جفت 6 میاره بعد موسی تاس میندازه و جفت 8 میاره ! عیسی میگه : آخه بی جنبه ! یه دختر ارزش معجزه داشت !
----- ----- ----- ----- ----- ----- -----
غضنفر میره ماشینش را بیمه کنه ، یارو بهش میگه : خدا کنه هیچ وقت از این بیمه استفاده نکنی . غضنفر هم میگه : الهی تو هم از این پول خیری نبینی !
----- ----- ----- ----- ----- ----- -----
غضنفر گاوداری داشته ، مامور بهداشت مياد ازش میپرسه به گاوات غذا چی ميدی ؟ غضنفر ميگه : آت و آشغال ! يارو کلی جريمش می کنه . سال بعد دوباره مامور بهداشت مياد ازش میپرسه به گاوات غذا چی ميدی ؟ غضنفر ميگه : جوجه کباب ، چلوکباب و پيتزا ! يارو دوباره کلی جريمش می کنه . سال بعد دوباره مامور بهداشت مياد ازش میپرسه به گاوات غذا چی ميدی ؟ اين دفعه غضنفر ميگه : والا اول صبح نفری هزار تومن بهشون ميدم برن هر چی دوست دارن بگيرن بخورن !
----- ----- ----- ----- ----- ----- -----
قطعه‌ای از شاهكار ادبی غضنفر : شب بود و خورشيد به روشنی می ‌درخشيد ، پيرمردی جوان ، يكه و تنها با خانواده‌اش در سكوت گوش‌خراش خيابان قدم‌زنان ايستاده بود !
----- ----- ----- ----- ----- ----- -----
شخصی گفت : من بیست سال دارم . بزرگی بر او خرده گرفت که نباید بگویی 20 سال دارم ، باید بگویی آن 20 سال را دیگر ندارم .
---------- ----- ----- ----- ----------
دختره به پسره میگه : اگه من را بوس کنی برای همیشه برای تو می مونم .
پسره میگه : خیلی ممنون از هشدارت !
---------- ----- ----- ----- ----------
خداوند دید مرد گرسنه است خوراك را آفرید
دید تشنه است ، آب را آفرید
دید در تاریکی است ، نور را آفرید
دید هیچ مشکل دیگری ندارد ، زن را آفرید !
---------- ----- ----- ----- ----------
عزیز دلم ! اگر تمام مردم دنیا جمع بشوند تا تو را از من بگیرند به آنان خواهم گفت : شما چرا زحمت کشیدید ، خودم می آوردمش !
---------- ----- ----- ----- ----------
عهدی که با تو بستم هرگز گسستنی نیست ، من مخلص تو هستم لازم به بستنی نیست
---------- ----- ----- ----- ----------
یک ضرب المثل چینی هست که میگه :
اگر خدا به دخترها اعتماد داشت که پلمبشون نمی کرد !
---------- ----- ----- ----- ----------
ما آدم ها بیشترین پول ها را واسه خریدن لباس میدیم ، ولی بیشترین لذت را بدون لباس میبریم !
---------- ----- ----- ----- ----------
بند تمبونتیم !
ولمون کنی هم ما میریم هم آبروت !
( تهدید آمیز ترین اس ام اس عاشقانه )
---------- ----- ----- ----- ----------
یه نقطه ی قرمز توی آسمون حرکت میکنه ، میدونی چیه ؟ اون قلب من که از دلتنگی داره به طرف تو پرواز میکنه نیست ! یه مگسه که ماتیک زده !
 
---------- ----- ----- ----- ----------
غضنفر میره حج نه نماز می خوند ، نه طواف می كرد و نه . . .
ازش می پرسند : تو چرا هیچ کاری نمی کنی ؟
میگه : به ما گفتند همه چيز با كاروانه !
---------- ----- ----- ----- ----------
زن : عزیزم ! یادته روز خواستگاری وقتی ازت پرسیدم : « چرا می خوای با من ازدواج کنی ؟ » ، چی گفتی؟
شوهر : آره ، خوب یادمه ، گفتم : می خواهم یک نفر را در زندگی خوشبخت کنم .
زن: خوب ، پس چی شد ؟
شوهر: خوب ، خوشبخت کردم دیگه .
زن : کیو خوشبخت کردی ؟
شوهر : همون بیچاره ای رو که ممکن بود با تو ازدواج کنه !
---------- ----- ----- ----- ----------
غضنفر میره عیادت یکی از دوستانش ، وقتی می خواد بره به اقوام دوستش که اونجا بودند میگه : این دفعه مثل دفعه ی قبل نکنید که مریضتون مُرد و منو خبر نکردیدها !



:: برچسب‌ها: بانک جک , اس ام اس , پیامک , کامپیوتر , دانشگاه , دانلود برنامه ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: